2010-06-20

Time for ... roses ...

Today I´ve been to Mössingen - Rosenmarkt. It´s a garden and art show - outside! Fortunatly there was NO rain (it was raining the last week all day long), a little sun and much cold - I was freezing! Not really summery...
The visitors were nice and the selling good - so it was a good day for me and my friend Buket!

Heute war ich auf dem Rosenmarkt in Mössingen - draußen! Gott sei Dank kein Regen (es hat ja schließlich die ganze Woche über genug geregnet!), ein bißchen Sonne und KALT! Ich habe fast den ganzen Tag gefroren - das war nicht wirklich sommerlich!
Die Besucher waren nett, der Verkauf gut - so wars ein guter Tag für mich und meine Freundin Buket!
Those white wooden shelf my hubby made for me - they are so flexible and pretty! The presentation almost looked like in a store - so neat and everything well-arranged :)

Die weißen Holzregale hat mein Mann für mich gebaut - sie sind flexible und schön! Die Sachen sind ordentlich und übersichtlich präsentiert!!

No comments:

Post a Comment